- Sätrastrandsbadet´

Oj,oj.. Idag måste jag berätta mycket vad jag har vart & gjort.
Först på morgonen kl 10.00 loggade jag in på msn på datorn
men Katta va inte inne för hon vaknar ju också 10, 11 men
kanske inte direkt på datorn :P
Så jag tänkte: Oh, idag kan ja inte träffa katta =(.
Men vet ni vad.. det gjorde jag ändå =).

Ska berätta historian..
Först av allt ringde pappa mig och sa: Kom vi ska ut.
Jag ba: Visst =D..
Han: Ta med dig hasan & husse.
Jag: Okej.

Så vi gjorde det och plötsligt kom Mohammed & Katta när jag
och hasan spelade golf.
Jag blev superglad för jag trodde inte att jag skulle träffa
henne.
Så hon tittade på när jagoch hasan ville köra
för hon ville inte köra golf.. Så hon gick o satt
sig med Mohammed, Husse & Pappa.
Haha, hon blev ganska uttråkad.
Aa, sen så åt jag en Daim glass innan och softade bara.
Men det var ganska många myggor & flugor, getingar, humlor :O
Så vi bestämde oss för att åka bil.
Vi åkte till pappa och va där lite sen så åkte jag, Katta och Mohammed
till fittja för att äta Kebabpizza :D
Det var jättegott hehe jag & katta delade hon en halv jag en halv
för vi båda kan inte äta en hel pizza :) hihi..
Efter det så gick vi till pappa igen och va där, och jag och
katta pratade i balkongen och inne på vardagsrummet..
m.m. vi hade ganska kul :D
Sen efter så sa Mohammed att han och Katta skulle gå
så då sa jag: Okej och fick en kram av Katta  :) Snällt. (Jag önska ja va kattas lilla syster) :D
Mohammed shyssade mig hem och blev ganska glad för en sån kul dag att jag
fick följa med dom och vara med dom :)

Tack Mohammed & Katta! <3
Har inga bilder..
Tog aldrig det =/
Tar inte det typp..
Mmm men imorgon ska jag till Gröna Lund med Mariam& hennes pappa.
Va kul det ska bli :)
Sedan på tisdag ska jag träffa Katta och Mohammed igen :)
Och någongång ska jag nog åka till Grönan med Katta också ;)
Hoppas det iallafall..

//Eran nadin <3 =)


>>Kommentarer

>>Kommentera ditt inlägg här;

Ditt söta namn;
>>Kom ihåg dig br />
>>E-postadress: (Visas bara för mig!)

URL/Bloggadress:

>>Vad vill du skriva;

>>Trackback
RSS 2.0