- Jakobsberg och Sollentuna

hejhej..
nyss var jag i jakobsberg med: Katta, Mohammed, Hussein, Pappa och Jag.
om hasan skulle komma då skulle vi vara 6 st :)
roligt med många personer och inte bara några :p
mm. det vi gjorde var att bara gå runt och titta på affärer. vi gick bara till
killaffärer vi gick inte till tjejer :( jag hittade bara en enda tröja. den är rosa med
lite mode på.
sen va jag lite med katta för de va längeeeeesen ja träffa henne hon e så snäll. :)  har bara en bild på henne hihi.
a men sen så gick vi till min faster och där åt vi pomfritt, sallad och lite mer kött m.m...
sen så vilade vi i en timme och snacka & spela lite data.
sen efter det så kände jag att min mobil var borta :( så min bror ringde upp till den
men vi hittade den hos min faster :p haha.
så vi åkte i en halvtimme typp och pappa schyssade katta & mohammed ja trodde att jag skulle gå med
dom men de skulle jag inte så när dom gick så fick jag 3 tårar och röda ögon(kristall ögon).
mm så hela vägen va jag ganska sur och ledsen så vi gick hem till pappa och nu är
jag här och bloggar :) heh..

men men men jag ska träffa katta imorgon också :) jiippie <3


>>Kommentarer
Postat av: Bex

tack så mkt :)

2009-08-08 @ 19:03:53
URL: http://bxh.blogg.se/
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

tack söt! =)

2009-08-08 @ 21:47:41
URL: http://johannaprasad.blogg.se/

>>Kommentera ditt inlägg här;

Ditt söta namn;
>>Kom ihåg dig br />
>>E-postadress: (Visas bara för mig!)

URL/Bloggadress:

>>Vad vill du skriva;

>>Trackback
RSS 2.0